Visade sig att de skickade med ett extra för att det dragit ut på tiden; tack & bock

Moderatorer: taxen, Fritz Kraut
Nä fyfan, den bluffaren ska man passa sig för. Konkurs och grejer, ändå kan man nog handla med Klarna där.Ryggskott1 skrev: ↑31 jan 2025, 20:15 Sämsta : jagamera, säkert skrivits om förr men jag köpte saker där som inte skickades och efter en vecka med mail och försök till att komma fram på telefon så fick jag tag i han.
Men faktiskt när jag väl fick tag på han så betala han igen pengarna direkt och avbröt ordern, annars hade man kunna tänka sig strul med de också.
Men handla INTE där om du vill slippa problem.
Han har haft ett aktiebolag tidigare som gick i konkurs men nu driver han de som enskild firma..kattafan skrev: ↑31 jan 2025, 20:47Nä fyfan, den bluffaren ska man passa sig för. Konkurs och grejer, ändå kan man nog handla med Klarna där.Ryggskott1 skrev: ↑31 jan 2025, 20:15 Sämsta : jagamera, säkert skrivits om förr men jag köpte saker där som inte skickades och efter en vecka med mail och försök till att komma fram på telefon så fick jag tag i han.
Men faktiskt när jag väl fick tag på han så betala han igen pengarna direkt och avbröt ordern, annars hade man kunna tänka sig strul med de också.
Sedan när var Klarna "petiga" med att erhålla sina tjänster till någon?
Petiga är dom inte men man bestrider fakturan om man inte fått grejerna eller har fått en fel pryl.nissesbror skrev: ↑01 feb 2025, 11:39Sedan när var Klarna "petiga" med att erhålla sina tjänster till någon?![]()
![]()
Har dykt upp flera gånger förut och min egen erfarenhet är att man inte ska göra affärer med han.Ryggskott1 skrev: ↑31 jan 2025, 20:15 Sämsta : jagamera, säkert skrivits om förr men jag köpte saker där som inte skickades och efter en vecka med mail och försök till att komma fram på telefon så fick jag tag i han.
|