Browning B525!
Moderatorer: potatiskastare, Kari Lindström
-
sjöberg
- Inlägg: 175
- Blev medlem: 23 nov 2012, 21:33
Browning B525!
Undrar om någon vet om Browning B525 tål stålhagel och isf från vilket år?
-
Lord_Json
- Inlägg: 268
- Blev medlem: 09 jan 2023, 16:54
Re: Browning B525!
Vet inte från vilket år, men nyare gör det åtminstone.
-
Lainen73
- Inlägg: 287
- Blev medlem: 29 dec 2022, 07:16
Re: Browning B525!
Det korta svaret är att alla Browning med lösa choker tål stål, det långa svaret hittar du på denna sida https://www.browning.com/support/faq/s ... -shot.html
- Fritz Kraut
- Moderator
- Inlägg: 44517
- Blev medlem: 09 jun 2001, 22:30
- Ort: Sydnärke
Re: Browning B525!
525 är ju en relativt ny modell, som fortfarande tillverkas. Jag har en själv och spettet tål stålhagel, även högtryckspatroner. (Men jag gillar inte bössan - den är för tung och stabbig för min smak.)
Wenn der Dackel sich sein Herrchen voll erzogen hat, leben beide in vollkommener Harmonie.
(När taxen väl uppfostrat sin husse, lever båda i full harmoni.)
(När taxen väl uppfostrat sin husse, lever båda i full harmoni.)
- Mærten
- Inlägg: 171
- Blev medlem: 24 sep 2025, 21:00
Re: Browning B525!
Jag kollar just på 525 alternativt 725.Fritz Kraut skrev: 10 nov 2025, 22:57 525 är ju en relativt ny modell, som fortfarande tillverkas. Jag har en själv och spettet tål stålhagel, även högtryckspatroner. (Men jag gillar inte bössan - den är för tung och stabbig för min smak.)
- tjuröga
- Inlägg: 6769
- Blev medlem: 28 jul 2013, 14:13
Re: Browning B525!
Kan för lite om 725 men minns att denna väckte mitt intresse innan jag valde att gå på en Beretta.Mærten skrev: 24 maj 2026, 21:48Jag kollar just på 525 alternativt 725.Fritz Kraut skrev: 10 nov 2025, 22:57 525 är ju en relativt ny modell, som fortfarande tillverkas. Jag har en själv och spettet tål stålhagel, även högtryckspatroner. (Men jag gillar inte bössan - den är för tung och stabbig för min smak.)
https://www.blocket.se/recommerce/forsa ... 04425?ci=2
-Varför ligger det tändhattar över hela golvet?
-För att jag har en RCBS-press, såklart!
-För att jag har en RCBS-press, såklart!


