Hej. Npgon som bestält kulor,mm från utlandet tex tyskland? Eller andra länder?
Länka gärna och skriv hur ni upplevt beställlning
Bra handladdnings sida
Moderatorer: Trond Åsly, PerN
-
Robert.M
Re: Bra handladdnings sida
Hunting Sport, Wiederladen Alzey...googla på geschosse så får du fram endel.
-
ctrl
Jag behövde en lite pryl till en av mina laddpressar som endast fanns i lager på denna butik: STROBL.CZ
Passade då på att beställa ett tusenpack S&B kulor.
Å ena sidan var det knepigt på så sätt att man betalar via banköverföring.... a andra sidan så kom varorna snabbt och priset blev trots dyr frakt, lägre än från Svenska butiker...
Normalt kommer jag handla från Svenska butiker men vid behov handlar jag från hela värden, har egentligen aldrig haft problem med säljande bolag, det har däremot inte alltid gått smärtfritt med fraktbolagen...
Passade då på att beställa ett tusenpack S&B kulor.
Å ena sidan var det knepigt på så sätt att man betalar via banköverföring.... a andra sidan så kom varorna snabbt och priset blev trots dyr frakt, lägre än från Svenska butiker...
Normalt kommer jag handla från Svenska butiker men vid behov handlar jag från hela värden, har egentligen aldrig haft problem med säljande bolag, det har däremot inte alltid gått smärtfritt med fraktbolagen...
-
Lappgubben
Tyvärr exporterar nämnda butiker inte amerikanska kulor utomlands pga nån form av regler. Så det blir att gå på europeiska.
- Fritz Kraut
- Moderator
www.grauwolf.net Jag har handlat därifrån ett par gånger och det har varit helt krångelfritt. Priserna är väl inte lägre än här hemma, men det mesta finns på lager. Amerikanska kulor säljs inte utanför Tyskland där heller, men det finns många bra europeiska alternativ. Övrigt amerikanskt går att köpa som vanligt; för någon månad sen fick jag hem en Hornady hylssvarv från Grauwolf.
Wenn der Dackel sich sein Herrchen voll erzogen hat, leben beide in vollkommener Harmonie.
(När taxen väl uppfostrat sin husse, lever båda i full harmoni.)
(När taxen väl uppfostrat sin husse, lever båda i full harmoni.)