Problemet för mej var att jag inte kunde rensa kakorna på jobbdatorn i explorer, däremot nog i chrome. Jag är ju egentligen analfabet när det kommer till datorer

Moderatorer: Trond Åsly, PerN
Problemet för mej var att jag inte kunde rensa kakorna på jobbdatorn i explorer, däremot nog i chrome. Jag är ju egentligen analfabet när det kommer till datorer
Jo, det har jag sett, men det var mkt bättre när de låg öppna från början
+1
Vänj dig!Torpalasse skrev: ↑02 jun 2020, 22:14Jo, det har jag sett, men det var mkt bättre när de låg öppna från början
Det verkar som om det är en bugg i forumet, kommer vara fixat vid nästa updatering.Lapua mega skrev: ↑02 jun 2020, 23:28 Nån som vet vad det här felmeddelandet beror på när man ska ta bort PM eller flytta på dom?
Robban skrev: ↑02 jun 2020, 23:39Det verkar som om det är en bugg i forumet, kommer vara fixat vid nästa updatering.Lapua mega skrev: ↑02 jun 2020, 23:28 Nån som vet vad det här felmeddelandet beror på när man ska ta bort PM eller flytta på dom?
Har förövrigt ökat antalet pm till 300 så du behöver inte vara orolig att något ska försvinna.
Eldsymbol brukar i forum betyda att det är ett "hett" ämne, många svar på kort tid.
YES SIR!
Varför inte lägga upp ett smart bokmärke? Om du kör Chrome, Brave eller flera andra moderna webbläsare kan du skapa en egen definition av sökmotor där du helt enkelt googlar med tillägget "site:forum.robsoft.nu".
Kod: Markera allt
https://www.google.se/search?q=site%3Aforum.robsoft.nu+%s
Högerklicka på länken och välj "öppna i ny flik"Gblenn skrev:Förut när man klickade på länkar i inlägg så öppnades dessa i ny flik. Nu öppnar de i samma flik och man lämnar därmed forumet och måste klicka "tillbaka" i webbläsaren för att komma tillbaka till tråden. Jag hoppas vi kan få tillbaka sättet där allt öppnades i ny flik...
|