kattafan skrev: ↑23 sep 2020, 22:24
Eeeh, min inbox är full och jag kan inte rensa. Muy akuto.
fixi fixi
Testat via både mobilen och datorn?
Funkar fint för mig iaf!
Edit: nej nu ljög jag. Funkade tidigare idag men inte nu.
Edit2: om det är akut går det att gå in under raden "folders etc settings" och ändra hur den ska bete sig vid full inbox. Den kan automagiskt deleta äldsta och släppa in nya.
E-mail på internet skrivs med fördel ut som "adress (at) domän . xxx" istället för "adress@domän.xxx" för att undvika att åka på spam.
Man kan lägga till nya mappar, max 5. Om man redan har mappar så har kapaciteten ökats från 100 till 300 där också.
Man kan ta bort en mapp och då har man möjligheten att flytta innehållet till en annan mapp så man kan slå ihop innehållet i mapparna och på så sätt frigöra utrymme.
Sen kan man ställa in så att när inkorgen är full så flyttas automatiskt den äldsta meddelandet till valfri extramapp.
Hepp.
Are you spending money to shave ounces from your gear rather than hitting the gym to shave pounds from your body?
www.kikarskyttsyd.se @kikarskyttsyd på instagram
kattafan skrev: ↑24 sep 2020, 10:11
Det går att göra följande upptäckte jag nu:
Man kan lägga till nya mappar, max 5. Om man redan har mappar så har kapaciteten ökats från 100 till 300 där också.
Man kan ta bort en mapp och då har man möjligheten att flytta innehållet till en annan mapp så man kan slå ihop innehållet i mapparna och på så sätt frigöra utrymme.
Sen kan man ställa in så att när inkorgen är full så flyttas automatiskt den äldsta meddelandet till valfri extramapp.
Hepp.
Smart! Så begränsningen är 300 per folder då?
E-mail på internet skrivs med fördel ut som "adress (at) domän . xxx" istället för "adress@domän.xxx" för att undvika att åka på spam.
Jepp, 300 per mapp. Så 1500 meddelanden totalt. Borde räcka fram till oktober i a f
Are you spending money to shave ounces from your gear rather than hitting the gym to shave pounds from your body?
www.kikarskyttsyd.se @kikarskyttsyd på instagram
Gå det inte att ta bort förfrågan om man vill öppna forat i webbläsarn eller tapaskit var å varannan gång man ska in!
Tapatalk är bara dynga å kommer aldrig mer installeras på min telefon så jag vill inte ens behöva trycka bort detta förfågan.
HuggyBear skrev: ↑05 okt 2020, 07:35
Gå det inte att ta bort förfrågan om man vill öppna forat i webbläsarn eller tapaskit var å varannan gång man ska in!
Tapatalk är bara dynga å kommer aldrig mer installeras på min telefon så jag vill inte ens behöva trycka bort detta förfågan.
Hm! Har du sådana problem, för det har inte jag!
/Stefan
Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein
Rem 700 Safari 416 rem mag
Rem 700 BDL 8 mm rem mag
Husq.-FFV 1900 308 win
Husq. 1410 C HV 71 & IFK Göteborg-supp.
Nu har det blivit nå knas för mig, så fort ja ska gå in på forumet via telefon måste ja logga in mig på nytt varje gång. Jag kör inte via tapatalk tycker det är skit. Men det har funkat kanon i flera år men nu plötsligt så blir ja automatiskt utloggad via tel fast ja samtidigt är inloggad via lap-topen. Och lösenordet ha ja glömt bort, men fick ett nytt via mailen, men hann inte skriva upp det. När ja nu går in via tel så är ja återigen utloggad utan lösen. Vafan har hänt ???