Har du aktiverat att du kan ta emot pm i inställningarna?
Radering av pm är en bugg i forumet, ska vara fixat i nästa uppdatering.
Högerspalten försvinner automatiskt vid mobilanvändning. Vill du se den och har en andriod telefon och använder chrome kan du välja "Datoranpassad webbsida" i menyn längst upp till höger.
Tikka-tråden har passerat 9000 inlägg. Det är max vad Internet klarar av. Alla behöver tömma cachen och gå över till IPv6 för att det ska funka i webbläsaren!
(fritt översatt: funkar inte för mig heller)
Are you spending money to shave ounces from your gear rather than hitting the gym to shave pounds from your body?
www.kikarskyttsyd.se @kikarskyttsyd på instagram
Tikka-tråden har passerat 9000 inlägg. Det är max vad Internet klarar av. Alla behöver tömma cachen och gå över till IPv6 för att det ska funka i webbläsaren!
Haha, japp! Skulle säga som en kollega: Det är trasigt på riktigt.
Screenshot 2020-09-16 at 14.04.34.png
Säker någon inställning i phpbb, alternativt någon begränsning i PHP? Kan man få herr ägares attenzione på detta?
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Haha, japp! Skulle säga som en kollega: Det är trasigt på riktigt.
Screenshot 2020-09-16 at 14.04.34.png
Säker någon inställning i phpbb, alternativt någon begränsning i PHP? Kan man få herr ägares attenzione på detta?
Ser helt klart ut vara vara en hårdkodad gräns i forumsvaran. Borde gå att justera, eller?
E-mail på internet skrivs med fördel ut som "adress (at) domän . xxx" istället för "adress@domän.xxx" för att undvika att åka på spam.
Byt till hexadecimalt räknesystem!
Skulle göra köp- och säljforumet och handladdningsdelen hysteriskt roliga
Are you spending money to shave ounces from your gear rather than hitting the gym to shave pounds from your body?
Eeeh, min inbox är full och jag kan inte rensa. Muy akuto.
fixi fixi