Funkar smidigt på mobilen via webben nu tycker jag.
Moderatorer: Trond Åsly, PerN
Jag hade samma, fick zooma ut så fanns svarsalternativ till höger, utanför bild.r1no1 skrev: ↑08 jun 2020, 20:29Någon som vet varför efter inloggning på mobilen så blir skärmen grådassig och en ruta med fråga om man vill öppna med chrome eller tapatalk kommer upp?
Går inte välja någon av dom även om jag trycker på den ena eller andra och jag hade tapatalk för en stund på mobilen.
Och jag har rensat cookies.
Jag hade samma, fick zooma ut så fanns svarsalternativ till höger, utanför bild.r1no1 skrev: ↑08 jun 2020, 20:29Någon som vet varför efter inloggning på mobilen så blir skärmen grådassig och en ruta med fråga om man vill öppna med chrome eller tapatalk kommer upp?
Går inte välja någon av dom även om jag trycker på den ena eller andra och jag hade tapatalk för en stund på mobilen.
Samma här, höll på i två dagar innan jag svajpade höger och hittade vart att trycka för att fortsätta.r1no1 skrev: ↑09 jun 2020, 08:13Ja se på fan.
Samma för mig och även knapparna för att svara på inlägg mm försvann.Townes van Zandt skrev: ↑08 jun 2020, 17:10I dag försvann helt plötsligt all info om trådarna när jag använder mobilen; alltså ingen info om jag har läst, vem som skapat tråden, senaste inlägg etc.
Hade samma problem på Win10/Brave , det började funka när man gick på nytt dirakt till forum.robsoft.nu sidan och kvitterade användning av cookies.
Tack det hjälpte!
|