Hej, samma här, kika i din inbox och återkom

Moderatorer: potatiskastare, Kari Lindström
Hej, samma här, kika i din inbox och återkom
fast det får jag säga att mitt är, skruvat fast det vill säga, men bortsett från den saken, ja du har kanske rätt,droggot skrev: ↑05 apr 2024, 08:38 Förstår inte varför du skall skaffa ett till trycke??
Mitt trycke är inte fast skruvat så jag kan bara dra ut det och stoppa in det i en nytt chassi om jag vill.
Du har ju ändå bara en höger kontroller för Oculus headsetet så lite meckande blir det ju ändå för att byta stock.
Tja, jag har inte prövat men jag har både geväret och pistolen och alltså två avtryckare i två olika "stockar". GAIM verkar inte bry sig, utan man får själv se till att välja rätt vapentyp för att få rätt grafik. När jag bytt mellan dem så får jag på vissa banor fortfarande den förra trots att jag valt rätt vapentyp vid uppstarten. Alltså t ex en pistol en bra bit från kroppen trots att jag använder gevärskolven och har angett gevär vid uppstart. Det går också bra att skjuta med den.regnskogII skrev: ↑04 apr 2024, 12:00 Jag överväger att köpa en extra avtryckare för att kunna ha en stock/gaim för killarna, de är ju fortfarande ganska små,
är det någon som har tänkt på att testa det som lösning?
Skulle det bli helt knasigt i systemet då?
Gaim har nu rea på Gen2 triggern 50% om du har deras nyhets brev.regnskogII skrev: ↑05 apr 2024, 14:19fast det får jag säga att mitt är, skruvat fast det vill säga, men bortsett från den saken, ja du har kanske rätt,droggot skrev: ↑05 apr 2024, 08:38 Förstår inte varför du skall skaffa ett till trycke??
Mitt trycke är inte fast skruvat så jag kan bara dra ut det och stoppa in det i en nytt chassi om jag vill.
Du har ju ändå bara en höger kontroller för Oculus headsetet så lite meckande blir det ju ändå för att byta stock.
det är dags att tänka om här och göra hela stocken anpassningsbar.
tack för tipset.....droggot skrev: ↑30 apr 2024, 13:40Gaim har nu rea på Gen2 triggern 50% om du har deras nyhets brev.regnskogII skrev: ↑05 apr 2024, 14:19fast det får jag säga att mitt är, skruvat fast det vill säga, men bortsett från den saken, ja du har kanske rätt,droggot skrev: ↑05 apr 2024, 08:38 Förstår inte varför du skall skaffa ett till trycke??
det är dags att tänka om här och göra hela stocken anpassningsbar.
Tja, bra fråga... Hagelmomenten tycker jag stämmer ganska väl. Men har man någon annan hagelbana så kan ju den fungera väl så bra.
|