Anschütz kolvar

Här har du annonstorget i ny tappning dvs. Här kan du lägga in annonser på saker du önskar sälja.

Moderatorer: Ulrik, Trond Åsly, taxen, Stefan.K, potatiskastare, PerN, mecke, Kari Lindström, Fritz Kraut

Kategoriregler
Regler för Annonstorget

1. Endast privatpersoner får annonsera på Annonstorget. Näringsidkare är välkomna att kontakta robban@robsoft.nu" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; för överenskommelse om annonsering.

2. Varor och erbjudanden ska vara lagliga att använda, samt stämma överens med god etik för jägare och skyttar. Militära produkter utan rimlig anknytning till jakt och skytte får ej bjudas ut. Är du tveksam, kontakta en moderator eller Robban innan du bjuder din vara. Varor som säljs ska ha ett fastställt pris. Säljare och köpare är givetvis fria att förhandla om priset, men auktioner är inte tillåtna.

3. Inlägg och annonser som inte stämmer med dessa regler, eller som moderator anser olämpliga, avlägsnas utan föregående varning.

4.Vid ammunitionsförsäljning är det upp till säljaren att tillse att köparen har erfoderliga tillstånd för inköp.

5. Varan skall vara förknippad med jakt, vapen och skytte. Motorfordon är inte längre godkända för direkt annonsering på Robsoft under kategorierna SÄLJES eller KÖPES. Jaktbilar mm. kan dock fortfarande utannonseras till försäljning, men endast som länkar till Blocket under avdelning BLOCKET TIPS.

6. Moderatorerna tar normalt sett inte bort annonser efter en försäljning avslutats. Trådskaparen kan i stället lägga till ordet "Såld/köpt/bytt" i rubrikraden (Man går in i första inlägget och gör den ändringen).

/Robban
JohanE

Anschütz kolvar

Inlägg av JohanE »

Jag har kolvar till Anschütz 1451 och 1515-1516 till salu. Det är nya oanvända kolvar med underbeslag.

Pris 500kr/st med underbeslag.
Senast redigerad av 1 JohanE, redigerad totalt 15 gånger.
Användarvisningsbild
Kristoffer

Re: Anschütz kolvar

Inlägg av Kristoffer »

Pm!

Mvh
//Kristoffer

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

Jman3933

Inlägg av Jman3933 »

PM
JohanE

Inlägg av JohanE »

Här kommer bilder på kolvarna som jag tror är för 1451 modellen.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
JohanE

Inlägg av JohanE »

Denna tror jag är för 1530 modellen kaliber 222.
JohanE

Inlägg av JohanE »

Dessa 2 är nog till 1515-1516, lite tejp kvar på kolvarna för att inte skruvarna försvinner…
Användarvisningsbild
baconpastej

Inlägg av baconpastej »

Vart finns kolvarna?
Är intresserad av den till 1516.
JohanE

Inlägg av JohanE »

Nu har jag bara 2 kolvar kvar till 1451 med underbeslag. Priset är 400kr/st och allt finns i Stockholm.