Fältskytte i Skellefteå?

Moderatorer: potatiskastare, Kari Lindström

Kategoriregler
Läs detta innan ni skriver ett inlägg så slipper ni få det raderat!
viewtopic.php?f=63&t=73704&p=771626&hil ... ra#p771579" onclick="window.open(this.href);return false;
/Robban
Robert.M

Re: Fältskytte i Skellefteå?

Inlägg av Robert.M »

Skulle också vilja fräscha upp takterna inför jakten..
Slartibartfast

Inlägg av Slartibartfast »

Samma här, provar att bumpa tråden: Är det någon aktivitet på banan?
Användarvisningsbild
Agaton

Inlägg av Agaton »

Tror dessvärre att det är väldigt lugnt på banan. Jag har inte varit där på många år, men har faktiskt funderat på att åka dit och skjuta lite någon dag. Kunde kanske göra sällskap?
Pott

Inlägg av Pott »

Är det någon som har en 300 wsm eller helst 338 norma magnum här i stan som man kan få provskjuta bara för att bli kvitt begäret och sluta titta efter något annat än 308win som ärligt talat fungerar perfekt för min jakt.

Ses gärna ute i hedensbyn när vägen torkat upp.
dafa

Inlägg av dafa »

Jag är på Hedensbyn lite nu och då, men det verkar vara väldigt lugnt där. Mailade och betalade avgiften till Skyttegillet innan årsskiftet, men inte fått någon återkoppling på det.

Har ett lågintensivt projekt att prova fram 223-laddningar, så jag brukar oftast ligga på 100m-vallen.

Var dit en sväng nu i påskhelgen. Vägen var blöt men farbar. Det värsta var "fartguppet" där skoterspåret passerar. Sen var det viss pulsning i snön för att ta sig till målvallen respektive 100m-vallen.
Pott

Inlägg av Pott »

Bra att det är någon aktivitet där ute, ber om ursäkt för den dåliga återkopplingen från kassören i skyttegillet.
dafa

Inlägg av dafa »

Pott skrev: 12 apr 2021, 20:39 Bra att det är någon aktivitet där ute, ber om ursäkt för den dåliga återkopplingen från kassören i skyttegillet.
Det är lugnt, men det vore trevligt med någon form av bekräftelse på att jag är betalande medlem. Nu är det typ aldrig nån mer där och skjuter, men när sommaren kommer blir det väl mer aktivitet och då vill jag gärna kunna visa att jag är medlem om det nu skulle ifrågasättas.

Trevligt om det skulle bli en ny 600m-bana! Hur är status på det i nuläget?