En tävling på en av landets finaste banor för dom långhållsintresserade i Sverige.
Ca 4 miljoner invånare bor inom 3 timmars bilväg från banan så det lär dyka upp några .
Speciellt då det nu blir en riktig skyttehelg med två dagar skytte istället för en.
IMG_20220813_161202.jpg
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
He has a powerful weapon
He charges a million a shot
An assassin that's second to none
The man with the golden gun
Märk väl att tävlingen startar klockan 12:00 lördag så att även ni morgontrötta hinner dit.
Det finns inga ursäkter för att inte delta med en så fantastisk skyttehelg.
He has a powerful weapon
Rikard skrev: ↑06 jun 2023, 17:56
Om det finns nån från norra delarna av Sverige som har planer på att åka och är intresserad av samåkning så hör gärna av er till mig.
Mvh Rikard
130 mil enkel resa .
Är det ok om jag ger ditt nr till folk som tycker 20 mil är för långt som en slags jourhavande motivator.
He has a powerful weapon
Stewe's world on ice skrev: ↑23 jul 2023, 17:53
Passa på nu att omvandla erat långhållsintresse från teori till praktik . Utan tävlande försvinner tävlingarna.
Hear hear!
Se nu till att anmäla er till denna tävlingshelg, bättre ställe att skjuta på finns knappt. Om ni har minsta ambition att ta ert skytte vidare utan tangentbord så ska ni inte missa dom här tävlingarna!
Det känns dumt att det ska läggas tävlingar så otroligt ocentralt (alltså långt från Luleå, där jag bor) men hoppas att alla får en helt underbar helg!
E-mail på internet skrivs med fördel ut som "adress (at) domän . xxx" istället för "adress@domän.xxx" för att undvika att åka på spam.
Kom ihåg, poster i köp/sälj/bytes raderas inte. Uppdatera bara rubriken när du löst ditt behov.