DM i banskytte 2 Juni Landskrona

Detta forumet kan ni använda för att skriva in fakta om kommande skyttetävlingar.

Moderatorer: potatiskastare, Kari Lindström

Användarvisningsbild
kattafan
Has thanked: 2 times
Been thanked: 7 times

DM i banskytte 2 Juni Landskrona

Inlägg av kattafan »

Nån som vet nåt mer om DM i banskytte i Landskrona den 2e juni?
Det finns med i skyttekalendern, men ingen inbjudan på indta eller info på deras hemsida (som iofs inte verkar vara superaktuell)
har mailat en av arrangörerna, men inget svar.

Man vill ju veta om man orkar pallra sig dit med kikarbössan. Lär väl iofs inte vara nåt mästerskap för oss i år heller av nån underlig anledning, men det är ju kul när det smäller.
Are you spending money to shave ounces from your gear rather than hitting the gym to shave pounds from your body?
www.kikarskyttsyd.se @kikarskyttsyd på instagram

regnskogII
Has thanked: 17 times
Been thanked: 3 times

Re: DM i banskytte 2 Juni Landskrona

Inlägg av regnskogII »

har inte du en diopter? Du kan få låna en av mig annars, bara att skruva fast ovanpå.

Användarvisningsbild
kattafan

Inlägg av kattafan »

regnskogII skrev:har inte du en diopter? Du kan få låna en av mig annars, bara att skruva fast ovanpå.
Haha, det var ju snällt.
Jag har faktiskt en diopter i en låda nånstans, men den funkar liksom inte på en Tikka :)
Are you spending money to shave ounces from your gear rather than hitting the gym to shave pounds from your body?

Användarvisningsbild
kattafan

Inlägg av kattafan »

Nuuu, med mindre än en vecka kvar till sista anmälan har inbjudan kommit ut: https://www.indta.se/api/v1/bilaga/3ce2 ... g_2019.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Kan nån vänlig själ förklara för mig varför inte kikarskyttar får ett mästerskap?