Har kontaktat förbundet 2 gånger men de återkopplar dåligt.
Har bytt förening under året o tänker tävla för den nya from nu. Kan man byta mitt under kalenderåret?
Byta förening tävling
Moderatorer: potatiskastare, Kari Lindström
- pistolmike
Re: Byta förening tävling
Borde inte vara några problem kan man tycka... kollade lite på skytteTA, men det verkar som att din förening måste gå in i idrottonline och ändra din uppgifter där...
jag kunde inte redigera min profil.
https://www.skytteta.se/

https://www.skytteta.se/
Mvh Micke
"Man blir betraktad som en loser om man är nöjd med vad man har"
Stefan Sundström
"Man blir betraktad som en loser om man är nöjd med vad man har"
Stefan Sundström
-
pistolmike skrev: ↑20 mar 2025, 23:08 Borde inte vara några problem kan man tycka... kollade lite på skytteTA, men det verkar som att din förening måste gå in i idrottonline och ändra din uppgifter där...jag kunde inte redigera min profil.
Samma här, går inte o ändra nåt där. Dock står det 2 föreningar på min profil. Den gamla och den senaste.
Den nya borde ju komma in där oxå?
- kattafan
Du får byta en gång per år och gren. Det är en bra idé att meddela någon på lokal nivå inom förbundet ifall du är på en nivå där det kan bli tjafs från eventuella muppar.
Finns det något bättre än att läsa folks svar på inlägg och inse att poängen eller skämtet gick rakt över huvudet på dom?
www.kikarskytt.se @kikarskytt.se på instagram
www.kikarskytt.se @kikarskytt.se på instagram
-
skytteTA hämtar uppgifterna från IdrottOnline.
Så din nya förening måste lägga till dej som medlem i IdrottOnlineför att det ska synas i skytteTA.
Sen ska du kunna välja vilken som är huvudförening.
Så din nya förening måste lägga till dej som medlem i IdrottOnlineför att det ska synas i skytteTA.
Sen ska du kunna välja vilken som är huvudförening.