Hej på er,
Har alltid varit intresserad av att börja med pistolskytte men jakten har tagit det mesta av min lediga tid, tills nu. Men men, nu har jag äntligen tid för detta. Har anmällt mig till en nybörjarutbildning hos en pistolskytteklubb I Göteborg men har inte fått någon annan information än att de har fått in min anmällan. Inget svar om jag är i kö eller kommer att vara antagen. Skulle uppskatta om någon/några kan hjälpa mig att navigera fram i denna djungeln. Kan absolut åka en bit utanför Gbg för att komma in på en utbildning/klubb.Tackar på förhand!
nybörjarutbildning pistolskytte
Moderatorer: potatiskastare, Kari Lindström
-
Re: nybörjarutbildning pistolskytte
Dom flesta av klubbarna i söder har ganska långa väntetider, och en del har helt slutat att ta emot nya medlemmar. Pistolskytte är populärt!
Om du letar runt lite, kanske lite längre från storstäderna, finns det kanske någon klubb som fortfarande tar emot nya medlemmar.

-
Vilken typ av pistolskytte är du intresserad av och vilken sida av stan bor du på?
Om det är för långt bort så blir det ganska svårt med tanke på hur mycket aktivitet som krävs.
Om det är för långt bort så blir det ganska svårt med tanke på hur mycket aktivitet som krävs.
-
Jag bor i Mölndal. Är mest intresserad av Precisionsskjutning och PPC.
-
Vi i Volvo PK har nog inte så lång kö, du kan alltid kolla med oss. Trots namnet så är vi öppna för alla.