Jaktbutiker. Bästa/Sämsta

Moderatorer: taxen, Fritz Kraut

Användarvisningsbild
Velcro Fly
Has thanked: 5 times
Been thanked: 42 times

Re: Jaktbutiker. Bästa/Sämsta

Inlägg av Velcro Fly »

Nu ska du inte vara sån ...
"Behind every great Man there´s a Woman Rolling her Eyes" Jim Carrey
Tikkor i massor , Deltor med ;-)

Användarvisningsbild
Mr X
Been thanked: 10 times

Inlägg av Mr X »

Måste ge beröm till JP vapen, för snabba svar på frågor, samt även säkerställa att jag kunde hämta ut beställda varan, fast jag klantade mig och uppgav fel mobil nr.

Skickat från min ONEPLUS A5010 via Tapatalk

PLK

Inlägg av PLK »

Vapenvårdsbutiken, sjukt bra respons/bekräftelse när man beställer, betalar osv... Och snabba leveranser! Ett plus i kanten att man kan betala med swish.

Användarvisningsbild
jdrotz
Been thanked: 30 times

Inlägg av jdrotz »

PLK skrev:Vapenvårdsbutiken, sjukt bra respons/bekräftelse när man beställer, betalar osv... Och snabba leveranser! Ett plus i kanten att man kan betala med swish.
+1

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Smärta är endast vekhet som lämnar kroppen

Användarvisningsbild
Velcro Fly
Been thanked: 42 times

Inlägg av Velcro Fly »

+1!
"Behind every great Man there´s a Woman Rolling her Eyes" Jim Carrey
Tikkor i massor , Deltor med ;-)

Användarvisningsbild
klaus
Been thanked: 2 times

Inlägg av klaus »

PLK skrev:Vapenvårdsbutiken, sjukt bra respons/bekräftelse när man beställer, betalar osv... Och snabba leveranser! Ett plus i kanten att man kan betala med swish.
Ja de är grymma!
Sauer 200 STR – jag känner mig hel som människa.

andersvestlund
Has thanked: 152 times
Been thanked: 17 times

Inlägg av andersvestlund »

Mr X skrev:
28 feb 2020, 23:24
Måste ge beröm till JP vapen, för snabba svar på frågor, samt även säkerställa att jag kunde hämta ut beställda varan, fast jag klantade mig och uppgav fel mobil nr.

Skickat från min ONEPLUS A5010 via Tapatalk
Håller med! Sjukt bra butik och extremt snabba leveranser. La en order på söndag kväll, fick meddelande kl 7.30 att ordern var mottagen och packad och en timme senare från Postnord att paketet var inlämnat och på väg till mig. Sjukt snabbt och bra ordnat!

Ett stort plus också till Sportringen Outlet Karlstad (och i Charlottenberg & Töcksfors). Riktigt mycket jaktkläder och andra roliga tillbehör till bisarrt bra priser. Har tack vare dom kunnat bygga upp en garderob med allt Chevalier till lägre pris än t.ex. Pinewood eller dylikt. Finns mycket unika kläder också så man kan spendera timmar på deras avdelning.

automaten

Inlägg av automaten »

Vill ge beröm till Gesab ( skyttetjänst) alltid bra bemötande och fixar o ordnar saker som man söker fast dom inte har dom hemma

Det kan man inte säga om jakt.se dom svarar inte ens på mail, även om dom ej kan fixa saker så hör det väl till god ton att bemöda sig att svara undviker dom framöver

Användarvisningsbild
nagelhoff
Been thanked: 7 times

Inlägg av nagelhoff »

PN Jakt, snabb och smidig service, och jättebra kommunikation när jag köpte en ny dämpare, vi fixade inköpstillstånd tillsammans medan vi väntade på serienumret på dämparen från tillverkaren.
Ain't life a bitch

SuperMario2
Has thanked: 16 times
Been thanked: 3 times

Inlägg av SuperMario2 »

PLK skrev:
11 mar 2020, 08:02
Vapenvårdsbutiken, sjukt bra respons/bekräftelse när man beställer, betalar osv... Och snabba leveranser! Ett plus i kanten att man kan betala med swish.
+1

Bästa butiken jag haft att göra med, så bra service, så snabbt, alltid rätt trots stora beställningar.

Mvh Mario

SuperMario2

Inlägg av SuperMario2 »

Hej

Tänkte höra om någon handlat av jagamera.se på sista tiden. De/han/hen har en del saker jag letar efter men läser man på Facebook så verkar inte beställningarna gå igenom trots betalning. Någon som vet om det är lönt att beställa därifrån?

Tacksam för svar, mvh Mario

Användarvisningsbild
kattafan
Has thanked: 10 times
Been thanked: 41 times

Inlägg av kattafan »

SuperMario2 skrev:
05 sep 2020, 20:19
Hej

Tänkte höra om någon handlat av jagamera.se på sista tiden. De/han/hen har en del saker jag letar efter men läser man på Facebook så verkar inte beställningarna gå igenom trots betalning. Någon som vet om det är lönt att beställa därifrån?

Försökte få fatt i honlm mailvägen i somras utan att få svar. När jag väl åkte dit så var det business as usual och nåt om underbemanning och nytt datorsystem.

Men är det flera som har problem så är det nog en bra idé att dra öronen åt alternativt bli kompis med nån i Nogersundstrakten
Are you spending money to shave ounces from your gear rather than hitting the gym to shave pounds from your body?
www.kikarskyttsyd.se @kikarskyttsyd på instagram

SuperMario2

Inlägg av SuperMario2 »

kattafan skrev:
05 sep 2020, 20:55

Försökte få fatt i honlm mailvägen i somras utan att få svar. När jag väl åkte dit så var det business as usual och nåt om underbemanning och nytt datorsystem.

Men är det flera som har problem så är det nog en bra idé att dra öronen åt alternativt bli kompis med nån i Nogersundstrakten
Stort tack för snabbt svar, ska prova att ringa, får jag inget svar handlar jag av någon annan.
Har tyvärr ingen kompis i Nogersundstrakten...

Mvh Mario

Användarvisningsbild
darkness
Been thanked: 2 times

Inlägg av darkness »

SuperMario2 skrev:
05 sep 2020, 20:19
Hej

Hade dessvärre mycket bekymmer med han också. Fanns lika många ursäkter som det finns lingon i världen. Mycket snack och lite verkstad. Lyckades få fatt på han efter typ ett par veckor. Som tur handlade jag med klarna och kunde lätt som en plätt avbryta köpet där igenom. För han va liksom inte lika villig att avbryta köpet.
Beeing on a different path, doesn`t mean you`re lost.

Memento vivere.

Villrådig
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Inlägg av Villrådig »

Jag har på kort tid gjort två riktiga klipp på begagnade vapen hos två olika jaktiabutiker. Andra gånger ser man riktiga överpriser. Känns som de har dålig koll på sin prissättning.

Användarvisningsbild
k-Hornet
Has thanked: 12 times
Been thanked: 6 times

Inlägg av k-Hornet »

Villrådig skrev:
08 sep 2020, 10:12
Jag har på kort tid gjort två riktiga klipp på begagnade vapen hos två olika jaktiabutiker. Andra gånger ser man riktiga överpriser. Känns som de har dålig koll på sin prissättning.
Så mycket bättre för de som är drabbade av bössbytarsjukan! :mrgreen:
A Smith&Wesson beats four aces

I think you're a good person and a good debater. But I -still- think you have a stupid opinion.

Användarvisningsbild
Hallilainen

Inlägg av Hallilainen »

Jag har skickat efter saker två gånger senaste tiden från Hylte jakt och lantmän.
Båda gångerna har det saknats saker i paketet.
Första gången löste dom det snyggt, men nu den andra gången det blev fel, så får jag inget svar efter flera försök att få kontakt per mail.
Och dom saknade delarna har inte dykt upp efter snart tre veckor. Sakerna betalades direkt så dom kanske är nöjd bara dom har fått pengarna. Inga stora summor det handlar om men det var dom saknade delarna som var huvudsyftet med beställningen.

Goldenbullet
Has thanked: 3 times
Been thanked: 5 times

Inlägg av Goldenbullet »

Hallilainen skrev:
21 sep 2020, 21:07
Jag har skickat efter saker två gånger senaste tiden från Hylte jakt och lantmän.
Första gången löste dom det snyggt, men nu den andra gången det blev fel, så får jag inget svar efter flera försök att få kontakt per mail.
Och dom saknade delarna har inte dykt upp efter snart tre veckor. Sakerna betalades direkt så dom kanske är nöjd bara dom har fått pengarna. Inga stora summor det handlar om men det var dom saknade delarna som var huvudsyftet med beställningen.
Tråkigt, jag har enormt bra erfarenhet av Hylte. Snabba och enormt bra servicenivå.

Användarvisningsbild
otin65

Inlägg av otin65 »

Goldenbullet skrev:
Hallilainen skrev:
21 sep 2020, 21:07
Tråkigt, jag har enormt bra erfarenhet av Hylte. Snabba och enormt bra servicenivå.
Samma här, de hade missat att skicka med en pryl en gång men det fixades snabbt!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Användarvisningsbild
radamsson

Inlägg av radamsson »

JG Jakt i Sävedalen: väldigt bra vapensmed med snabb service. Köpte en Sako där och fick också då fin service, exempelvis fick jag låna ett kikarsikte när mitt eget krånglade. Dock är priserna lite väl höga, de kunde tänka sig att rabattera mig 400 kr på ett paket-köp över 30 000 kr. Dyra tillbehör, typ Optilock-fästen, optik, men skapligt billig ammunition i storpack.

Jaktia Kållered: enormt långsam och hafsig vapensmed, processtid över 2 månader för ett minimalt arbete. Tråkig service i butiken.

Sunes Jakt, Åland: köpte Optilock-fästen härifrån vilket varmt rekommenderas, mycket billigare än någon annan inhemsk affär. Väldigt nöjd!