Kände mig förvirrad när mitt BF magasin-köp (order lagd i torsdags) från Jakt & Sportskyttekompaniet packades upp idag; där fanns nämligen 3 magasin ISTF de två som jag trodde mig beställt.
Visade sig att de skickade med ett extra för att det dragit ut på tiden; tack & bock
Jaktbutiker. Bästa/Sämsta
Moderatorer: taxen, Fritz Kraut
-
Re: Jaktbutiker. Bästa/Sämsta
Beställt ett flertal gånger från Netjakt och haft två långa samtal med Magnus som tagit sig god tid att bolla och hjälpa till.
Bra service, bra priser och snabba leveranser.
+++++
Bra service, bra priser och snabba leveranser.
+++++
- Grottulf
Här är en uppdatering med några bra firmor som jag har handlat av på sistone.
Jakt o sportskyttekompaniet
Bra service o trevligt bemötande.
De tog hem en pipa från Brownells, och utförde pipbyte åt mig bla.
En liten butik, som har öppet efter överenskommelse, men ändå rätt bra sortiment för bla IPSC-skytte, men även annat också.
Astrosweden
Samma där, himla trevlig o kunnig personal.
Fantastiskt sortiment, om man vill jämföra optik tex, eller som i mitt fall leta slutstyckshuvud som passar min pipa.
Brownells
De får ofta skit, men jag tycker det har haft riktigt bra kundservice.
De har haft mycket strul med frakter tidigare.
Men sen förra vintern/våren så verkar de fått ordning på det.
Det tar nu mellan 1-2 månader att få hem en licenspliktig del, så länge den finns i lager i USA.
Asonjakt.se
Har bara beställt lite ammunition på nätet,
Men de stack ut med väldigt bra fraktpris på ammunition. Även vid små kvantiteter.
PNjakt.se
Väldigt snabb leverans när jag köpte lite smått o gott på nätet.
Skickat från min SM-S911B via Tapatalk
Jakt o sportskyttekompaniet
Bra service o trevligt bemötande.
De tog hem en pipa från Brownells, och utförde pipbyte åt mig bla.
En liten butik, som har öppet efter överenskommelse, men ändå rätt bra sortiment för bla IPSC-skytte, men även annat också.
Astrosweden
Samma där, himla trevlig o kunnig personal.
Fantastiskt sortiment, om man vill jämföra optik tex, eller som i mitt fall leta slutstyckshuvud som passar min pipa.
Brownells
De får ofta skit, men jag tycker det har haft riktigt bra kundservice.
De har haft mycket strul med frakter tidigare.
Men sen förra vintern/våren så verkar de fått ordning på det.
Det tar nu mellan 1-2 månader att få hem en licenspliktig del, så länge den finns i lager i USA.
Asonjakt.se
Har bara beställt lite ammunition på nätet,
Men de stack ut med väldigt bra fraktpris på ammunition. Även vid små kvantiteter.
PNjakt.se
Väldigt snabb leverans när jag köpte lite smått o gott på nätet.
- kattafan
Ger en eloge till Jaktia Kristianstad som hjälpte mig ta hem en prefitpipa och utförde pipbyte. Mycket smidigt levererat.
Finns det något bättre än att läsa folks svar på inlägg och inse att poängen eller skämtet gick rakt över huvudet på dom?
www.kikarskytt.se @kikarskytt.se på instagram
www.kikarskytt.se @kikarskytt.se på instagram
- Grottulf
Jag slår ett slag för Jakt och sportskyttekompaniet i Hagfors igen.
Jag kom på att jag behövde lite smådelar (mest reservdelar till AR:en) i går kväll, och slängde iväg en order.
Jag trodde inte att de hade öppet i mellandagarna, men idag fick jag en bekräftelse att det var skickat
Jag kom på att jag behövde lite smådelar (mest reservdelar till AR:en) i går kväll, och slängde iväg en order.
Jag trodde inte att de hade öppet i mellandagarna, men idag fick jag en bekräftelse att det var skickat
- k-Hornet
Svängde in på Jaktia Kristianstad för att skaffa ett par nya jaktbyxor enär de gamla i lönndom gjort för snäva i midjan, förmodlligen illvätten som är skyldig, så klev in och frågade efter nåt i min storlek.
Nån minut senare har jag 7 par att prova. Går igenom hela högen och hittade mina nya byxor.
Väldigt hjälpsamma så kan varmt rekommendera dom!
Nån minut senare har jag 7 par att prova. Går igenom hela högen och hittade mina nya byxor.
Väldigt hjälpsamma så kan varmt rekommendera dom!
A Smith&Wesson beats four aces
I think you're a good person and a good debater. But I -still- think you have a stupid opinion.
I think you're a good person and a good debater. But I -still- think you have a stupid opinion.