Moderatorer: taxen, Fritz Kraut
Samma här, och samma här!
Fick du med dig nån robsoftare igår?
Nej ingen igår, och troligtvis ingen idag heller. Svårt att få med folk generellt.Arve skrev:Fick du med dig nån robsoftare igår?
Jag har jagat lite i spannmål med Uppland under sommaren. Förbannat kul jakt! Tillbaks-till-rötterna liksom. Masai-jakt. Antar att detta är nåt liknande.
(Både jag och mina jägarbekanta bor i Mälardalen, så tycårr har jag inget att tipsa vidare till. Men kudos!)
Jafifan, jag kan tänka mig det. Ännu tätare än ex vete. Men va tråkigt att det inte verkar bo nån i närheten av Sävsjö. Den här tråden har ju legat i topp sedan igår. Låter lite märkligt - är vägarna igenbommade tro...rajonbh skrev: ↑27 okt 2020, 18:45Nej ingen igår, och troligtvis ingen idag heller. Svårt att få med folk generellt.Arve skrev:Fick du med dig nån robsoftare igår?
Jag har jagat lite i spannmål med Uppland under sommaren. Förbannat kul jakt! Tillbaks-till-rötterna liksom. Masai-jakt. Antar att detta är nåt liknande.
(Både jag och mina jägarbekanta bor i Mälardalen, så tycårr har jag inget att tipsa vidare till. Men kudos!)
Spannmålsjakt är skitkul och det är inte många jaktformer som slår det. Majsjakt möjligtvis rent spänningsmässigt
Blir oftast väldigt korta skotthåll och när man hittar gris är det ofta stora mängder av dem![]()
|