Hoppas ingen läser det här

Här kan ni testa och skriva ett inlägg om ni känner er osäkra.
arne1234

Hoppas ingen läser det här

Inlägg av arne1234 »

Jag måste skriva minst ett inlägg för att kunna svara på säljes. Vi får se hur det går.....
Användarvisningsbild
Fritz Kraut
Moderator

Re: Hoppas ingen läser det här

Inlägg av Fritz Kraut »

arne1234 skrev: 06 nov 2021, 20:42 Jag måste skriva minst ett inlägg för att kunna svara på säljes. Vi får se hur det går.....
Rimligen blir inlägget avfärdat. Syftet med att man måste skriva ett godkänt inlägg är helt enkelt för att visa att man är serios. Vi har haft folk som missbrukat Köp-och-sälj för olika slag av skojerier. Dessutom är forumet en plats för diskussion, inte en gratisvariant av Blocket.

F.K.
Moderator
Månan i tystheet går sin gång, och achtar ey Hund-glafs.
Så gör en last-lös man, som ährliga lefwer i stillo;
leer åt gabbara-gläntz; och klaffare-tunga förachtar.
arne1234

Inlägg av arne1234 »

Men jösses

Jag försöker ju bara svara på säljesannonser.
Användarvisningsbild
Arve

Inlägg av Arve »

arne1234 skrev: 15 nov 2021, 19:19 Men jösses

Jag försöker ju bara svara på säljesannonser.
Jamen det här är inte ett köp-å-sälj-forum. Det är ett forum för handladdning, jakt och skytte. Att få tag i, och bli av med prylar är bara en byggsten i den verksamheten.

Många annonser har väldigt hemula priser. Jag tror det är för att de flesta vill ge kompispris till kompisar. Så kom igen nu, dyk i nu - vattnet är varmt och du är välkommen! Scrolla runt lite vetja, det finns säkert massor av trådar som faller dig på läppen, och där du kan vara med och bidra till denna fantastiska kunskapsbank.

Bild
“All my means are sane, my motive and my object mad.”
//Kapten Ahab.