Parker hale 1100 Boydsstock, Timneytrycke, Vortexkikare

Här har du annonstorget i ny tappning dvs. Här kan du lägga in annonser på saker du önskar sälja.

Moderatorer: Fritz Kraut, PerN, taxen, Kari Lindström, potatiskastare, Trond Åsly, mecke, Stefan.K, Ulrik

Kategoriregler
Regler för Annonstorget

1. Endast privatpersoner får annonsera på Annonstorget. Näringsidkare är välkomna att kontakta robban@robsoft.nu" onclick="window.open(this.href);return false; för överenskommelse om annonsering.

2. Varor och erbjudanden ska vara lagliga att använda, samt stämma överens med god etik för jägare och skyttar. Militära produkter utan rimlig anknytning till jakt och skytte får ej bjudas ut. Är du tveksam, kontakta en moderator eller Robban innan du bjuder din vara. Varor som säljs ska ha ett fastställt pris. Säljare och köpare är givetvis fria att förhandla om priset, men auktioner är inte tillåtna.

3. Inlägg och annonser som inte stämmer med dessa regler, eller som moderator anser olämpliga, avlägsnas utan föregående varning.

4.Vid ammunitionsförsäljning är det upp till säljaren att tillse att köparen har erfoderliga tillstånd för inköp.

5. Varan skall vara förknippad med jakt, vapen och skytte. Motorfordon är inte längre godkända för direkt annonsering på Robsoft under kategorierna SÄLJES eller KÖPES. Jaktbilar mm. kan dock fortfarande utannonseras till försäljning, men endast som länkar till Blocket under avdelning BLOCKET TIPS.

6. Moderatorerna tar normalt sett inte bort annonser efter en försäljning avslutats. Trådskaparen kan i stället lägga till ordet "Såld/köpt/bytt" i rubrikraden (Man går in i första inlägget och gör den ändringen).

/Robban

Parker hale 1100 Boydsstock, Timneytrycke, Vortexkikare

Inläggav Yrmff!! » 16 apr 2018, 16:10

Hello!! Då bössbytarsjukan slått till så säljer jag nu min Parker hale -30-06 med boyds woodlandkolv och timneytrycke samt om man så önskar kikaren åxå! :)

byssen finns utanför kungsbacka i V-götaland, men kan eventuellt levereras med hjälp av min son på tvärsen ända till STHLM, då han veckopendlar dit över Jönköping! :)
Den är i fint skick och de flesta smällarna har nog jag skjutit med den under de tre-fyra år jag har ägt den, och det är uppskattningsvis några hundra skott.

En prisvärd bysse!!
viewtopic.php?f=20&t=182293&start=20

En påkostad bysse då bara stocken kostar runt 3000:- här i sverige.
På byssen sitter ett VORTEX CROSSFIRE II 3-9X50 . belyst!!
Bara bössan 2500:-
Bössa med sikte och fästen samt rem 4000:-

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Senast redigerad av Yrmff!! 17 apr 2018, 21:18, redigerad totalt 2 gånger.
"..The .30-06...with well over a century of unmitigated success on the range and in the field ...is poorly understood by a generation of shooters raised on plastic rifles firing cartridges nearly suitable for rodent control."
Germán A. Salazar
Användarvisningsbild
Yrmff!!

Re: Parker hale 1100 med boydsstock och timneytrycke!!

Inläggav Yrmff!! » 17 apr 2018, 21:03

Nu i paket! :D
"..The .30-06...with well over a century of unmitigated success on the range and in the field ...is poorly understood by a generation of shooters raised on plastic rifles firing cartridges nearly suitable for rodent control."
Germán A. Salazar
Användarvisningsbild
Yrmff!!

Återgå till Annonstorget - Säljes