Wildboars.se weshop, erfarenheter?

Moderatorer: Fritz Kraut, taxen

Wildboars.se weshop, erfarenheter?

Inläggav Dankerz » 14 jul 2010, 11:25

Hej, någon som handlat på wildboars.se och kan intyga att det fungerar å inte är bluff å båg?
jag kunde inte hitta något organsiationsnummer på deras hemsida och fanns inte mycket att tillgå i näringslivsregistret heller.

//Daniel
Dankerz

Re: Wildboars.se weshop, erfarenheter?

Inläggav Dankerz » 21 jul 2010, 17:32

Anybody? nobody?

ja då blir jag väl den första då.....
Dankerz

Inläggav prostuff » 21 jul 2010, 18:22

ska la finnas markbutik eller har jag fel?
Användarvisningsbild
prostuff

Inläggav wildboars.se » 22 jul 2010, 09:26

Hej alla,

Jag, Johannes Marmander är innehavare av Gretas Jakt & Vildmark / wildboars.se , driver sedan oktober 2009 webbutiken för Gretas Konfektion. Gretas kort och gott är väl kända över vårt avlånga land för kläder av hög kvalitet till rätt priser, kläder som för övrigt fortfarande sys i Sverige.

Vi har fysisk butik på orten Haratången i samma hus som Gretas Konfektion har sin produktion, butiken är idag ca 140kvm där vi lagerför stora delar av vårt sortiment, är det något vi inte har direkt på egen hylla från någon av våra leverantörer så tar vi naturligtvis hem detta åt den som önskar.

Vad vi på Gretas idag säljer är varor från oss själva, Normark, Gyttorp, Pinewood, Stabilotherm, Härkila/Seeland, Garmin, Classic, Trijicon, Swedteam, SpyPoint, Eurohunt m.fl.

Ammuntionshandel sker enbart över disk, vi lagerför idag 22, 22vm, 222, 5,6x52R, 6,5x55, 30-06, 308, 8x57JS, 9,3x62 och någon paket 375HH. Hagel finns i stora delar av Gyttorps kaliber 12 sortiment.

Hoppas detta ska vara till någon nytta för er som undrar över wildboars.se

Butiken öppnar igen fredagen 30 juli och har sedan ordinarie öppettider måndag - fredag 10-18 och lördag 10-13.

I skrivandes stund blickar jag ut över ett dimmigt Marsfjällen.

Johannes Marmander
johannes@wildboars.se" onclick="window.open(this.href);return false;
wildboars.se

Inläggav wildboars.se » 23 jul 2010, 21:18

Hej igen,

Nu inte allt för dimmiga bergstoppar i Klimpfjäll, inte ett moln så långt ögat når. Ögat nådde däremot ko med kalv, på andra sidan spegeldammen idag.

Ville i övrigt tillägga att vi syns i Skåne på mässan för de som kommer till Bosjökloster sista helgen i augusti. Där ställer vi ut på totalt 45kvm.

/JM
wildboars.se

Tuskproof

Inläggav wildboars.se » 28 sep 2010, 23:56

Hej igen alla nyfikna,

Vill passa på att säga, att alla som är nyfikna på Tuskproof är välkomna till Haratången, vi har väst för visning och hjälper gärna till med tillmätning av väst till din hund.

Välkomna
Johannes Marmander
Gretas Jakt & Vildmark
wildboars.se

Återgå till Jaktutrustning och tillbehör