Moderatorer: Trond Åsly, PerN
Torberntsson skrev:Sköt en stege i helgen med nämnda komponenter samt cci LRM hatt och VV`s data halvgrainssteg mellan 36- 38,5. Har ej mätt fart men precisionen var grym. Bästa 5skott 8mm ccKommer bli en fin trainerladdnining!
kattafan skrev:Tack för svar.
Ska testa nu i veckan. Får fantastisk precision med vv160 den hastigheten men alla dagar utom riktigt varma så sotar det nåt så in åt helvete.
jmkhenka skrev:kattafan skrev:Tack för svar.
Ska testa nu i veckan. Får fantastisk precision med vv160 den hastigheten men alla dagar utom riktigt varma så sotar det nåt så in åt helvete.
Sot och VV160 verkar vara bra kompisar.. verkar inte som start trycket är nog nästan med vilken laddning man än använder, antar lösningen är mindre COL eller necktension, men då blir precisionen lidande..
jmkhenka skrev:kattafan skrev:Tack för svar.
Sot och VV160 verkar vara bra kompisar.. verkar inte som start trycket är nog nästan med vilken laddning man än använder, antar lösningen är mindre COL eller necktension, men då blir precisionen lidande..
Stewe's world on ice skrev:Jag vill snarare säga att precisionen ökar med mer necktension, jag kör 4 steg ner.
kattafan skrev:Stewe's world on ice skrev:Jag vill snarare säga att precisionen ökar med mer necktension, jag kör 4 steg ner.
Vad behöver jag för verktyg för att labba med necktension?
kattafan skrev:Torberntsson skrev:Sköt en stege i helgen med nämnda komponenter samt cci LRM hatt och VV`s data halvgrainssteg mellan 36- 38,5. Har ej mätt fart men precisionen var grym. Bästa 5skott 8mm ccKommer bli en fin trainerladdnining!
Vilken bössa och piplängd?
Återgå till Allmän diskussion om handladdning
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster