Jakt.se 10% rabattkod

Här kan ni tipsa om blocket klipp!

Moderatorer: mecke, Stefan.K, Ulrik, Fritz Kraut, PerN, taxen, Kari Lindström, potatiskastare, Trond Åsly, NuBreed

Kategoriregler
Här kan ni tipsa om blocket klipp, Ämnesraden skall innehålla "Blocket tips samt vad det är för vara som säljs.

Re: Jakt.se 10% rabattkod

Inläggav greyling » 07 okt 2018, 22:56

Jo så är det säkert. Men det som ändå ska creddas j.se är att de alltid ger rabatten på sitt redan ”röda” pris. Xxl kör ofta med hög rabatt i kronor vs ett ordinarie som de antingen inte haft eller har en kort period mellan varven. I bästa el-giganten stil.

Nä jag håller jakt.se högt på skalan ärliga rabatter eller vad man nu ska kalla det.
Greyling
Användarvisningsbild
greyling

Inläggav HuggyBear » 08 okt 2018, 07:37

Även jag ha berömt jakt.se ett flertal ggr för suverän service från deras jättetrevliga personal.
Mitt förra inlägg va givetvis på skoj...
Är ju alltid kul med lägre pris än ordinarie så det ska dom också ha cred för som sagt! :)
Senast redigerad av HuggyBear 08 okt 2018, 07:54, redigerad totalt 1 gång.
När vintern är slut så äre bara lite vår å sommar sen äre äntligen höst igen... :D
Användarvisningsbild
HuggyBear

Inläggav malx » 08 okt 2018, 07:42

Tommygun skrev:Har gjort alla mina "bättre" köp på jakt.se och dessutom är dom otroliga att ha att göra med!
Nu brukar det oftast vara berra jag pratar med när jag ringer dit men dom är suveräna!

De är relativt lätta att komma i kontakt med och det ska de ha cred för.
Något de är direkt usla på är dock att meddela förseningar. De skriver 2-5 dagar innan de skickar på alla saker ej i lager och sen skiter de i att de nästan aldrig klarar det.
Mina senaste tre beställningar därifrån har varit försenade och jag har fått ringa in för att få besked samtliga gånger. (Värst var bössan som jag fick besked om att det var inga problem alls, den är hos dem om nån vecka. 6 veckor senare när jag glad i hågen fått min licens och kontaktar dem för att få den uppskickad så säger de att bössan är 6 månader bort...)
malx

Inläggav sos » 08 okt 2018, 09:31

malx skrev:
Tommygun skrev:Har gjort alla mina "bättre" köp på jakt.se och dessutom är dom otroliga att ha att göra med!
Nu brukar det oftast vara berra jag pratar med när jag ringer dit men dom är suveräna!

De är relativt lätta att komma i kontakt med och det ska de ha cred för.
Något de är direkt usla på är dock att meddela förseningar. De skriver 2-5 dagar innan de skickar på alla saker ej i lager och sen skiter de i att de nästan aldrig klarar det.
Mina senaste tre beställningar därifrån har varit försenade och jag har fått ringa in för att få besked samtliga gånger. (Värst var bössan som jag fick besked om att det var inga problem alls, den är hos dem om nån vecka. 6 veckor senare när jag glad i hågen fått min licens och kontaktar dem för att få den uppskickad så säger de att bössan är 6 månader bort...)

Oj... det lät inte bra, blir till att skicka in ny ansökan då den anländer antar jag (Region Norr, Sundsvall -förlänger inte tillstånd, vet dock inte om det spridit sig till de andra kontoren då Luleå gått bra förr i alla fall)
HW97K, Zoraki-HP01 + 10 krutpangare
Användarvisningsbild
sos

Inläggav malx » 08 okt 2018, 10:46

sos skrev:Oj... det lät inte bra, blir till att skicka in ny ansökan då den anländer antar jag (Region Norr, Sundsvall -förlänger inte tillstånd, vet dock inte om det spridit sig till de andra kontoren då Luleå gått bra förr i alla fall)

Det var snart ett år sedan. Avbeställde genast från jakt.se då de uppförts sig som de gjorde (Inte deras fel att Sako inte kan leverera men de ska givetvis genast meddela mig så jag får möjlighet att fundera på saken) och fixade till så det blev en annan variant på bössan från F&W i Piteå istället som ställde upp och fixade den så lik orginalbeställningen som möjligt utan extra kostnad. Men jag tappade 1-2 vecka extra p.g.a. jakt.se:s dravel där.
malx

Inläggav chuck » 10 okt 2018, 20:06

6r2b432rt ger 10%
Användarvisningsbild
chuck

Inläggav Smygjagarn » 30 okt 2018, 22:00

Kan inte se att den koden ger någon rabatt idag. Funkar den?
6r2b432rt

chuck skrev:6r2b432rt ger 10%
Smygjagarn

Föregående

Återgå till Blocket tips