Varför annonsera om man inte svarar på PM ???

Här finner du viktiga meddelanden från oss administratörer och moderatorer men även howto dokument och dyl.

Moderatorer: Kari Lindström, potatiskastare, Trond Åsly, mecke, Stefan.K, Ulrik, Fritz Kraut, PerN, taxen, Robban, NuBreed

Varför annonsera om man inte svarar på PM ???

Inläggav MrTackelberry » 22 maj 2014, 21:32

Varför annonsera efter skytte/jaktprylar då man inte svarar på PM ???

Blir mer än förbannad då man har prylar som olika forister söker....skickar ett PM eller svarar på deras annons MEN hör inte ett skit på väldigt länge...typ 3veckor-3 månader.

Min tanke är följande....OM man söker saker/prylar/diverse/vapen så borde man kolla sina annonser/PM i princip dagligen....MEN det är jag det.
Vet inte hur ni andra gör men jag är inne på detta forum MINST 2-3 gånger per dag. inte bara för att jag har annonser ute utan OM det är nåt annat som jag har och nån annan behöver.
Om inte jag har nåt så kan nån ANNAN ha det NÅN söker...enkel lösning.......PM:a tråden till den som söker.

Peace Out !!!!!

Magnus
Övik
HVA M17 12/70 "Torparn"
HVA 640 30-06
FN A1 cal 12/70
Voere/HDF 22 WM
Win 70 Coyote 300WSM
Win 70 Super Shadow 270WSM
MrTackelberry

Re: Varför annonsera om man inte svarar på PM ???

Inläggav -martin- » 22 maj 2014, 22:13

Lika irriterande är det när en annonsör inte svara på PM, i tråd osv... :? Varför lägga upp säljesannons och sedan inte svara?! OBS! Inte en replik till TS.
Jakt i Göteborg/Kungsbacka/Onsala med omnejd sökes.
Användarvisningsbild
-martin-

Inläggav matte82 » 22 maj 2014, 22:42

Vafasen finns det medlemmar här som inte lever för, andas & skiter Robsoft forum?? Själv så går jag in här varje toa paus periodvis men sen kan det ta 2-3 månader till nästa "Robsoft period"

Inte skulle jag orka bli förbannad för att inte folk lever sitt liv här inne;) det skulle ju avslöja mitt eget liv eller brist på det;)
Användarvisningsbild
matte82

Inläggav -martin- » 22 maj 2014, 23:24

matte82 skrev:Vafasen finns det medlemmar här som inte lever för, andas & skiter Robsoft forum?? Själv så går jag in här varje toa paus periodvis men sen kan det ta 2-3 månader till nästa "Robsoft period"

Inte skulle jag orka bli förbannad för att inte folk lever sitt liv här inne;) det skulle ju avslöja mitt eget liv eller brist på det;)

Jo samma här. Ibland är jag inte in på nån månad (vecka iaf) men sätter jag ut en annons så kollar jag ju eventuella svar... ;) Sedan blir jag inte förbannad, bara irriterad och förundrad... :?
Jakt i Göteborg/Kungsbacka/Onsala med omnejd sökes.
Användarvisningsbild
-martin-

Inläggav donking121 » 22 maj 2014, 23:31

Finns väl oxå nån gräns på antal meddelande man kan ha i inkorgen (typ 100) å missar man det å inte deletar så får man ju inte in nya...
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

But what if I get chased by baddies in a Corvette through a shopping mall?
Användarvisningsbild
donking121

Inläggav locorod » 23 maj 2014, 06:45

donking121 skrev:Finns väl oxå nån gräns på antal meddelande man kan ha i inkorgen (typ 100) å missar man det å inte deletar så får man ju inte in nya...

Mina raderas bakifrån tidsmässigt per automatik efter 100 . Däremot har notifiering via email försvunnit.
"Å banan in i grannens trägaur. Flötta di dä kommer fler"

Svar från lokal bonne på frågan vart Stirling Moss tog vägen....

Och jag påpekar också att edits= språkfix. Du behövs . Tro mig....
Användarvisningsbild
locorod

Återgå till Viktig Information