Seriefinal i bandy

Här finner du viktiga meddelanden från oss administratörer och moderatorer men även howto dokument och dyl.

Moderatorer: mecke, Stefan.K, Ulrik, Fritz Kraut, PerN, taxen, Kari Lindström, potatiskastare, Trond Åsly, Robban, NuBreed

Seriefinal i bandy

Inläggav Ingvar » 10 jan 2014, 15:53

För att avhjälpa så att jag snöar in för mycket på forumet så kommer jag att gå ikväll på bandymatchen Hammarby - Sandviken på Tele2 Arena med början 19:00
Man (Bajen) satsar dessutom på att slå publikrekordet (AIK har tydligen detta rekord från anno dazumal) för bandymatcher inom det ordinarie seriespelet.
Arenan har dessutom (matchen spelas inomhus) en mycket trevlig korvbar så man slipper stoppa i sig Orvars Korvar pausen.
Jagar i Västerbotten & Värmland.
Medlem i 550 grain - klubben.
Användarvisningsbild
Ingvar

Re: Seriefinal i bandy

Inläggav Ingvar » 11 jan 2014, 00:29

Bedrövlig service på arenan, Fast Food rent bedrövligt, dålig ljudanläggning.
Inget rekord map antal åskådare och förlust för Bajen som dock kompenserades av att Sandviken spelade bra. :roll:
Jagar i Västerbotten & Värmland.
Medlem i 550 grain - klubben.
Användarvisningsbild
Ingvar

Inläggav Tobbeeng. » 11 jan 2014, 00:30

Ingvar skrev:Bedrövlig service på arenan, Fast Food rent bedrövligt, dålig ljudanläggning.
Inget rekord map antal åskådare och förlust för Bajen som dock kompenserades av att Sandviken spelade bra. :roll:

Det var väll inge oväntat något av de du just skrev :?: :mrgreen:
-- För varje vinst kommer förlusten närmare --
Användarvisningsbild
Tobbeeng.

Inläggav Söndagsjägaren » 11 jan 2014, 01:37

Kan inte minnas att jag spelat inomhus någon gång. Kommer nog aldrig att kolla inne heller, fan va trist. Bandyn känns jävligt ointressant måste jag säga. Tvi.
Söndagsjägaren

Återgå till Viktig Information