SÅLD

Här har du annonstorget i ny tappning dvs. Här kan du lägga in annonser på saker du önskar sälja.

Moderatorer: mecke, Stefan.K, Ulrik, Fritz Kraut, PerN, taxen, Kari Lindström, potatiskastare, Trond Åsly

Kategoriregler
Regler för Annonstorget

1. Endast privatpersoner får annonsera på Annonstorget. Näringsidkare är välkomna att kontakta robban@robsoft.nu" onclick="window.open(this.href);return false; för överenskommelse om annonsering.

2. Varor och erbjudanden ska vara lagliga att använda, samt stämma överens med god etik för jägare och skyttar. Militära produkter utan rimlig anknytning till jakt och skytte får ej bjudas ut. Är du tveksam, kontakta en moderator eller Robban innan du bjuder din vara. Varor som säljs ska ha ett fastställt pris. Säljare och köpare är givetvis fria att förhandla om priset, men auktioner är inte tillåtna.

3. Inlägg och annonser som inte stämmer med dessa regler, eller som moderator anser olämpliga, avlägsnas utan föregående varning.

4.Vid ammunitionsförsäljning är det upp till säljaren att tillse att köparen har erfoderliga tillstånd för inköp.

5. Varan skall vara förknippad med jakt, vapen och skytte. Motorfordon är inte längre godkända för direkt annonsering på Robsoft under kategorierna SÄLJES eller KÖPES. Jaktbilar mm. kan dock fortfarande utannonseras till försäljning, men endast som länkar till Blocket under avdelning BLOCKET TIPS.

6. Moderatorerna tar normalt sett inte bort annonser efter en försäljning avslutats. Trådskaparen kan i stället lägga till ordet "Såld/köpt/bytt" i rubrikraden (Man går in i första inlägget och gör den ändringen).

/Robban

SÅLD

Inläggav jock80 » 13 nov 2017, 19:21

Säljer en friluftskartan pro v3 över hela Sverige på micro-sd. Jag har använt kartan i en 320 i ca två år och den har aldrig krånglat, säljes då jag bytt till prime-kartan med gränser. Pris: 500kr inkl frakt.
Senast redigerad av jock80 16 nov 2017, 19:18, redigerad totalt 1 gång.
jock80

Re: Karta till Garmin gps

Inläggav jock80 » 14 nov 2017, 19:07

Ingen som behöver en Sverigekarta? Kom med bud, jag är inte omöjlig.. :wink:
jock80

Inläggav Curtmagnus » 14 nov 2017, 23:07

När du ändå säger bud.... Vad sägs om 250:- plus frakt?

// Mange
Curtmagnus

Inläggav MrKingLouie » 15 nov 2017, 08:43

Garmin Friluftskartan PRO V3, då fanns väl inte hela Sverige på samma karta i original ???
Garmin Friluftskartan PRO V5 är väl den första original som innefattar hela Sverige..... ;)

/MKL
Användarvisningsbild
MrKingLouie

Inläggav jock80 » 15 nov 2017, 09:45

Det står iaf ”TOPO Sweden v3 - Friluftskartan Pro v3 all in one” i handenheten när man ska aktivera kartan.. Köpte kartan begagnad så om det är original eller ej kan jag inte uttala mig om, men det är iaf en riktigt bra karta över hela Sverige.

MrKingLouie skrev:Garmin Friluftskartan PRO V3, då fanns väl inte hela Sverige på samma karta i original ???
Garmin Friluftskartan PRO V5 är väl den första original som innefattar hela Sverige..... ;)

/MKL
jock80

Återgå till Annonstorget - Säljes