OBS! Trådar som ej kvalificerar sig här kommer raderas.

Här kan du skapa ett raportage om ditt pågående projekt. Det kan vara en ny stock eller kanske ombyggnation av ett helt vapen. Alla trådar skall dock innehålla bilder på ditt projekt.

Moderatorer: mecke, Stefan.K, Ulrik, Fritz Kraut, PerN, taxen, Kari Lindström, potatiskastare, Trond Åsly, Robban

Kategoriregler
Trådar som skapas här skall vara ett pågående projekt som man själv bedriver. Dvs. Inga trådar som innehåller en fråga osv. En projekttråd skall även innehålla en bild eller gärna fler. Trådar som inte uppfylller dessa enkla regler kommer raderas utan förvarning!.

OBS! Trådar som ej kvalificerar sig här kommer raderas.

Inläggav NuBreed » 22 okt 2007, 16:15

Jag har på senare tid fått flytta en hel del inlägg som inte hör hemma i projekthörnan. Detta drabbar bara användarna på forumet som får ett ostrukturerat forum som blir komplicerat att hitta information i mm.

Varför inläggen hamnar här är jag nästan helt säker på har att göra med två saker lathet dvs. man bryr sig inte om helt enkelt i att läsa vad det är som gäller eller ignorans man skiter helt enkelt i vad det är som gäller.

Så från och med nu så kommer jag radera alla trådar utan förvarning som inte kvalificerar sig som ett projekt.
Vegetarian, an old indian word for bad hunter.
Användarvisningsbild
NuBreed
Driftstekniker

Återgå till Projekthörnan