Sommarträffen 2019

Detta forumet kan ni använda för att skriva in fakta om kommande skyttetävlingar.

Moderatorer: Kari Lindström, potatiskastare

Re: Sommarträffen 2019

Inläggav Torparn » 19 jun 2019, 11:25

kattafan skrev:
Sulan83 skrev:. Vi får inte bli rädda och tro att gamm-gubbarna har rätt när de anklagar oss för cirkuskonster när vi skjuter sittande med rem och kikarsikte (true story hämtad från verkligheten)!

/Samuel

Upp till kamp emot gammgubbarna!
alternativt
Våga vägra clowncamouflage

vet inte vilken slogan jag föredrar
:)

Ursäkta OT, men gammgubbarna är inte helt fel ute. Jag skjuter ofta i skinnbrallor, praktiskt så, och med samma egenskaper som gore-tex att eventuella fjärtar hänger med tills man tar av brallan hemma. Vi kan lära av varandra :D Skinn är bra! Apropå clowncamouflage...

On Topic, eventet verkar löjligt trevligt och lusten att medverka nästa sommar, om tävlingen är så pass återkommande, är väldigt stor. Kul förresten att Chrille77 stack ut hakan och tog plats före dig i resultatlistan!

/T
Jaktintresset återfunnet... De här kommer att bli dyrt!
Torparn

Re: Sommarträffen 2019

Inläggav kattafan » 19 jun 2019, 13:15

Torparn skrev:On Topic, eventet verkar löjligt trevligt och lusten att medverka nästa sommar, om tävlingen är så pass återkommande, är väldigt stor. Kul förresten att Chrille77 stack ut hakan och tog plats före dig i resultatlistan!

/T

Såklart ska du med nästa år, jag reserverar en plats skyttelimousinen just in case.

Inte nog med att C slog mig, det var med ganska många poäng dessutom, det visar att med hårt arbete och fokus kommer man långt på ganska kort tid! Alla kan ju inte vara födda med sån tur som jag har :)
Are you spending money to shave ounces from your gear rather than hitting the gym to shave pounds from your body?
www.kikarskyttsyd.se
kattafan

Föregående

Återgå till Skyttetävlingar