Tails

Moderatorer: Kari Lindström, potatiskastare

Re: Tails

Inläggav Bo Petersson » 16 aug 2018, 20:33

Såg väldigt intressant ut men jag vågar ändå inte uttala mig om det är rätt kvalitet. Den fluoriserande orangea tror jag att jag ska beställa. I andra hand cerise och i tredje hand ljusgrön.
Bo Petersson

Inläggav Bo Petersson » 16 aug 2018, 21:38

Chansade och beställde orangea och cerise fluoriserande tyg. Kanske jag skulle letat vidare och köpt från annat håll pga dyr frakt men nu har jag i alla fall försökt göra något. När tyget kommer så återkommer jag med ett omdöme.
Bo Petersson

Inläggav Bo Petersson » 25 aug 2018, 11:23

Fick hem tyget igår och har tillverkat några provsvansar och det ser bra ut. Kommer att ta med till Brattvall i morgon och då blir det tillfälle att jämföra dessa med de som jag har sedan tidigare. Tack till Tjädervin för tipset, PM:a din adress till mig så kommer ett gäng svansar i ett kuvert med posten.
Köpte mycket av tyget då fraktkostnaden var hög så min plan är att tillverka svansar för att sälja till intresserade.
Bo Petersson

Inläggav megadeth » 25 aug 2018, 14:41

Återkom gärna med hur dom funkade. Jag är intresserad av att köpa ett gäng för utvärdering.
Gängning för ljuddämpare, ompipning av gevär i södra Norrland.. Skicka pm
Användarvisningsbild
megadeth

Inläggav megadeth » 09 jul 2019, 21:06

Jag har äntligen fått tag i ett material till tails som fungerar. Än så länge finns endast flouriserande grön men fler färger kommer.

Säljer dessa för en femtiolapp styck. Intresserade kan höra av sig via pm, el så syns vi på tävlingarna.
Gängning för ljuddämpare, ompipning av gevär i södra Norrland.. Skicka pm
Användarvisningsbild
megadeth

Föregående

Återgå till Bänkskytte