Moderatorer: Fritz Kraut, taxen
Jaktia är väl ubgefär lika upphetsande som att gå på in XXL. Dvs inte så man hoppar och skuttar av glädje direkt...mauser6,5 skrev:Sämsta butiken är jaktia kållered, bryr sig inte om folk, oangagerade, tykna, tror dom e nått! Jävla luffare, dom står där o tror dom e dyng täta o stiliga, kollade på bössa med optik där för ca 80papp, men sen visade sig deras attetyd, liten skiten ung kille.. Jävla amatörer så åkte tills torsbo ist:-) gynnar dom dygnet runt
Niels M skrev:Vi er en flok der skal på jagt omkring värne/vetlanda i næste uge. Hvad findes der af jagt butikker i en afstand af 50-70km?
Kan Jaktia i Vrigstad anbefales?
Tapatalk
Intropris finns ju även i Eksjö.Kärrtroll skrev:Niels M skrev:Vi er en flok der skal på jagt omkring värne/vetlanda i næste uge. Hvad findes der af jagt butikker i en afstand af 50-70km?
Tapatalk
I Vimmerby finns ju Intropris. Dom har ett ganska stort utbud på internet men butiken i Vimmerby har väl inte lika brett sortiment. Jag var där för någon månad sedan och tycker att dom var trevliga att ha att göra med
ska du bara köpa ammo eller jaktkläder osv så har du Bengtssons fiske vid Korsberga.martin.w skrev:Intropris finns ju även i Eksjö.Kärrtroll skrev:Niels M skrev:Vi er en flok der skal på jagt omkring värne/vetlanda i næste uge. Hvad findes der af jagt butikker i en afstand af 50-70km?
Tapatalk
I Vimmerby finns ju Intropris. Dom har ett ganska stort utbud på internet men butiken i Vimmerby har väl inte lika brett sortiment. Jag var där för någon månad sedan och tycker att dom var trevliga att ha att göra med
//Martin
Skickat från min E5823 via Tapatalk
Niels M skrev:Vi er en flok der skal på jagt omkring värne/vetlanda i næste uge. Hvad findes der af jagt butikker i en afstand af 50-70km?
Tapatalk
Tak! Måske kører vi forbi.Brushan skrev:Niels M skrev:Vi er en flok der skal på jagt omkring värne/vetlanda i næste uge. Hvad findes der af jagt butikker i en afstand af 50-70km?
Tapatalk
Berggrens Vapen i Alvesta kan jag rekommendera, tyvärr lite längre bort än 50-70km (ca 90km från Vetlanda) men de har både nya och begagnade bössor att känna och klämma på så det kan vara värt ett besök.
http://www.berggrensvapen.se
Double Pipe skrev:Landbys i Östersund är en positiv upplevelse. Var där på semester för att träffa dottern. Hann vara inne i butiken flera gånger. Alltid trevligt bemötande - ser inte särskilt rik ut, men det spela ingen roll. Visade trevligt alla bössor jag ville titta på, även fast det mest var begagnade i lägre prisklasser. Slutade med att jag köpte en knallpåk, som dom skulle skicka när licensen kom. När jag fått licensen ringde jag och fick betalningsuppgifter. Betalade och mailade kopia på kvittot för att den skulle gå iväg fortare. Det var Mikaels förslag, utan att jag behövde säga något. Snabba ryck, fick den snabbt trots transport till Skåne. Bara positivt bemötande av alla dom jag pratade med, minst 4 olika personer. Har sett att dom nu också lägger ut bössor på Blocket, vilket jag uppskattar, eftersom det är drygt att ringa runt till olika handlare och fråga.
Har också bra erfarenheter av Kjells Vapen o Sport i Sjöbo, Wildmark Ullared och Torsbo.
Yrmff!! skrev:Fortfarande inte satt min fot på Torsbo..... känns bra! skitbutik i kubik...
Återgå till Jaktutrustning och tillbehör
Användare som besöker denna kategori: kidneytwist och 2 gäster