Moderatorer: Fritz Kraut, taxen
jocke.s. skrev:Vet nån vilken klocka som synkar med 320 och T5 mini....?
jocke.s. skrev:Vet nån vilken klocka som synkar med 320 och T5 mini....?
salt skrev:Min garmin x 5 funkar med 320 t5
Waidmanns_Heil skrev:salt skrev:Min garmin x 5 funkar med 320 t5
Hur syncar du?
salt skrev:Waidmanns_Heil skrev:salt skrev:Min garmin x 5 funkar med 320 t5
Hur syncar du?
det funkar automatiskt
jag ser alltså endast vilket avstän hundarna är på och en pil visar riktningen, eller vad menar ni med synca?
uppdaterade båda, sen funkade det, men ej lyckats uppdatera alpha 100 ännu(apple) så klockan funkar endast med 320 ännu.
den synkar även med garmins skärm i bilen.(320 ej klockan)
Putte74 skrev:Gokväll!
Stötte på ett irriterande moment idag i skogen då jag tänkte kolla upp lite markgränser med hjälp av gps:en. Zoomade in till 20 m och började gå,och efter kanske 30 sek zoomade gps:en ut till 12 km....kollade inst. Och provade igen men samma sak hände igen...får inte till det att den ska hållas på den zoom som jag vill ha, utan den går alltid tbx till 12 km...vad är det för inställning jag missat?
greyling skrev:Putte74 skrev:Gokväll!
Stötte på ett irriterande moment idag i skogen då jag tänkte kolla upp lite markgränser med hjälp av gps:en. Zoomade in till 20 m och började gå,och efter kanske 30 sek zoomade gps:en ut till 12 km....kollade inst. Och provade igen men samma sak hände igen...får inte till det att den ska hållas på den zoom som jag vill ha, utan den går alltid tbx till 12 km...vad är det för inställning jag missat?
Ja det där är rackans irriterande — har märkt att om man trycker på avknappen kort och sedan åter så försvinner det. Men det finns säkert nåt bättre sätt
Putte74 skrev:greyling skrev:Putte74 skrev:Gokväll!
Ja det där är rackans irriterande — har märkt att om man trycker på avknappen kort och sedan åter så försvinner det. Men det finns säkert nåt bättre sätt
Zoomade in till 20m och tryckte kort på av-knappen och sen på "back"...funkade inte för mej...zoomade ut igen
Jämtlasse skrev:Tjena,glömde du stänga av bandet innan du satte på laddaren?
/Lars.
Waidmanns_Heil skrev:Har ev 3 st Astro 320 enheter i bättre begagnat skick jag tänkte avyttra .
Vad ligger kursen på dom?
Återgå till Jaktutrustning och tillbehör
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster