salt skrev:Kanon, har vidarebefordrat biljetterna till Daniel, bara Hammis kvar.
Skickade igår förmiddag på mail till dig men provar skicka igen nu!
Moderatorer: Fritz Kraut, taxen
salt skrev:Kanon, har vidarebefordrat biljetterna till Daniel, bara Hammis kvar.
arnold skrev:Vilka kalibrar och kulor kommer ni att använda?
macggu skrev:Kan du backa från den resebyrån? Jag har ett mycket bättre alternativ!
A-born skrev:macggu skrev:Kan du backa från den resebyrån? Jag har ett mycket bättre alternativ!
Tror inte det är så lätt att backa ur trots deras inkompetens
Tack för att du frågade iaf!
Kör några vändor till med dom och hoppas att de löser bokningen.
Jag har ju skärmklipp på deras villkor från det att jag bokade biljetten och där framgår det bland annat:
"Servicepaket: Om ni väljer bort vårt servicepaket kan vi inte hjälpa er med bokning av specialbagage tex golfbag, surfbräda, vapen eller instrument."
Har skickat skärmklippet till dem med en uppmaning om att de ska lösa detta pronto.
White hunter skrev:A-born skrev:macggu skrev:Kan du backa från den resebyrån? Jag har ett mycket bättre alternativ!
Tror inte det är så lätt att backa ur trots deras inkompetens
Tack för att du frågade iaf!
Kör några vändor till med dom och hoppas att de löser bokningen.
Jag har ju skärmklipp på deras villkor från det att jag bokade biljetten och där framgår det bland annat:
"Servicepaket: Om ni väljer bort vårt servicepaket kan vi inte hjälpa er med bokning av specialbagage tex golfbag, surfbräda, vapen eller instrument."
Har skickat skärmklippet till dem med en uppmaning om att de ska lösa detta pronto.
Vilket flygbolag flyger du med?
A-born skrev:Ni som varit iväg neröver tidigare och använt hellånga byxor, vad har era erfarenheter varit?
Byxor med specifika egenskaper? luftningsmöjligheter? Knäskydd? Zip-off? Tåliga mot taggar och annan skit? Enkla bomullsbyxor eller avancerade super duper byxor med allsköns attiraljer?
Har sedan gammalt ett par tunnare jaktbrallor med knäskydd som jag primärt använder fram till och med mitten av september. Speciellt till pyrschjakt. Dock är dessa mer gröna (dock inte överväldigande mörkgröna) än de ljusa khakifärger man ser från Afrika.
Vad är er erfarenhet gällande färger på kläder för jakt därnere med tanke på hur viltet ser och reagerar?
9.3x57 freak skrev:Hej, fick en fråga.
Om en observatör följer med på resan.
Jagar man då 2+1 eller 3+1?
Ngn som vet?
Återgå till Jaktresor och jaktupplevelser
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst