Moderatorer: taxen, Fritz Kraut
Filfrasen skrev:Äh, det fattade man väl rätt tidigt att det finns för få pojkar och för många män där ute i skogen för att jakttidningarnas svar på "Playboy" skulle kunna hitta en marknad över tid.
Dess huvudsyfte var väl att spilla kaffe-latte i.
NiKKEE skrev:Den bästa tidsskriften som kommer i flera upplagor per år inom jaktsegmentet helt klart! Bra repotage, inget gnäll om vargen varannan sida och det bästa av allt. Någon med kunskap i svenska språket har uppenbarligen korrekturläst allt innan det skickas till tryck!
Exklusivt är första intrycket bara man får upplagan i handen och sedan ren njutning. Så pass att jag läser någon artikel och låter den vila för att inte allt ska ta slut på en gång!
Rottweilexpress skrev:
Där sjönk du filifrasen.
BGseb skrev:Hej,
Kul att se att ni är några som uppskattat Big Game! Jag har inte varit inne på tråden på ett tag då jag trodde den var död, men så var det visst inte. Jag är en av två personer som driver tidningen tillsammans med en vän som också är han som är ägaren. Produktionen sker dessbättre av proffset Pontus och AD:n Angelica som är grymma på sin sak. Det som vi inte hinner med är det "affärsmässiga" i bakgrunden, prenumerationshantering, kampanjer, marknadsföring, utveckling med mera, därför söker vi nu någon som kan lägga mer tid på detta än vad vi har möjlighet att göra, vi har skött detta vid sidan av på kvällar och helger och det fungerar inte i längden om man ska ha ett liv också.
Vi hoppas att snart kunna sätta en lösning med en ny ägare så att allt kan fortsätta som vanligt och om någon har något tips på någon som vill ta över och driva ett prisbelönt och fantastiskt jaktmagasin så hör av er!
BGseb skrev:Hej,
Kul att se att ni är några som uppskattat Big Game! Jag har inte varit inne på tråden på ett tag då jag trodde den var död, men så var det visst inte. Jag är en av två personer som driver tidningen tillsammans med en vän som också är han som är ägaren. Produktionen sker dessbättre av proffset Pontus och AD:n Angelica som är grymma på sin sak. Det som vi inte hinner med är det "affärsmässiga" i bakgrunden, prenumerationshantering, kampanjer, marknadsföring, utveckling med mera, därför söker vi nu någon som kan lägga mer tid på detta än vad vi har möjlighet att göra, vi har skött detta vid sidan av på kvällar och helger och det fungerar inte i längden om man ska ha ett liv också.
Vi hoppas att snart kunna sätta en lösning med en ny ägare så att allt kan fortsätta som vanligt och om någon har något tips på någon som vill ta över och driva ett prisbelönt och fantastiskt jaktmagasin så hör av er!
BGseb skrev:Som säkert redan fler av er uppmärksammat så har Jakt är Jakt gått in och tagit över, ett kickstarterprojekt är uppstartat för att nå upp 5000 prenumeranter. Hoppas det lyckas, vi vill gärna se att tidningen får leva vidare!
Återgå till Jaktresor och jaktupplevelser
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst