Kråkejakt med rifla

Diskutera jakten på våra fåglar.

Moderatorer: taxen, Fritz Kraut

Kråkejakt med rifla

Inläggav can » 07 jul 2019, 16:51

Skulle likt og lært meir om kråkejakt med rifla/studsare, finnes da ein tråd her om emnet eller må eg lesa gjennom heile kråkejakttråden på over 200 sider? Da kan eg jo gjera for eg har ingen TV, men viss noken har tips og komma med enten kor eg kan finna informasjon eller av eiga erfaring hadde da vært fint.

Har søkt litt her på forumet men virker som da handla mykje om hagla og lokkebulvan. Da er sikkert kjekt men eg hadde tenkt og bruka rifla mi i 6,5x55.

Noke eg har komt på sjølv er og legga ut ein plastpose som blikkfang samt litt lokkemat frå hushaldninga, ligga/sitta med god støtta og sjå om eg kan få noken.

Dessverre er sierra si 85 gr kula historie, eg har bestilt 100 gr varianten og håpar eg skal få den til.
can

Re: Kråkejakt med rifla

Inläggav potatiskastare » 07 jul 2019, 18:44

Det går fint att jaga kråka med kula. Det svåra är att få lika många skottchanser som med hagel, eftersom åtminstone jag vill ha dem sittande.
Jag har skjutit en del med kula men mest som smygjakt. 6,5 smäller rejält och det brukar bara bli ett skott ändå, så jag har inte brytt mig om att försöka med åtel så ofta. När jag har åtel och gömsle har .22lr varit lika bra eftersom gömslet lika gärna kan vara på .22 avstånd.

95gr v-max är förresten inte dum. Står mot vinden lite bättre än hålspetsarna.
Bleifrei – profitieren statt diskutieren
Brenneke
Användarvisningsbild
potatiskastare
Moderator

Inläggav can » 07 jul 2019, 19:13

Ja kan prøva V Max men har hørt at da er lettare og få bra presisjon med sierra si 100 gr kula enn V Max, må jo berre prøvast og sjå.
Har lydempar men smell jo ein del allikavel.
Da som muligens er greit med lokkemat og ein plastpose er at åtet kan tas med til ein ny plass, men eg har jo ikkje prøvd i praksis då.
can

Inläggav jmkhenka » 07 jul 2019, 21:48

can skrev:Ja kan prøva V Max men har hørt at da er lettare og få bra presisjon med sierra si 100 gr kula enn V Max, må jo berre prøvast og sjå.
Har lydempar men smell jo ein del allikavel.
Da som muligens er greit med lokkemat og ein plastpose er at åtet kan tas med til ein ny plass, men eg har jo ikkje prøvd i praksis då.

V-max i min 6,5 i ca 950msec skjuter halv moa eller mindre utan problem (100 meter).

Har inte använt den på fågel, men lämnar inte mycket kvar vad jag sett på varmintjakt på youtube osv.
jmkhenka

Inläggav malx » 07 jul 2019, 22:36

Kan bara hålla med potatiskastaren att 6.5x55 nog är ett dåligt val till kråka.
Kråkor håller ju oftast till där du verkligen behöver ordentligt skottfång, iallafall med grövre kalibrar. (Inte direkt toppjakt i ödemarker)
D.v.s. åtel är i princip det enda som kommer på fråga och då är 6.5 rejäl overkill.
Då är 22lr är smartare (17HMR ultimat då den har bättre bana och dess riskområde är minst av jaktkalibrarna), på åtel är det rätt lätt att vaka inom lagom avstånd.
malx

Inläggav PGF » 08 jul 2019, 00:49

Hej.
Det går alldeles utmärkt att skjuta kråka med kula. Jag använder mig inte av 6,5x55 men av .222 rem och hornady v - max 40grain. Cykelpyrch brukar jag syssla med. Trevlig jaktform.
Mvh
Peter
PGF

Inläggav can » 08 jul 2019, 06:32

6.5x55 på kråka er litt som spurv på kanon ja, eg er heilt enig i da. For tida har eg berre eit gevær, nemlig 6.5 rifla så er derfor tanken slo meg om å bruka da eina geværet mest muligt, men da er litt tungt, men da løyse eg ved og ha ei god reim, men sjølv dempa smell ho mykje meir enn dempa 222 for ikkje å snakka om 22 lr som er svært stille.
Eg hadde før ei 222 og har kuler, krutt og diesett endå men veit ikkje om eg orkar gå i gang med ei bruktrifla no. Ny 222 trur eg ikkje da er noken omtrent som kjøper, "alle" går vel for 223, da kjennest vel kanskje meir frammtidsretta sjølv om 222 har ord på seg for og vera vel så presis, men som allerede nevnt så hadde eg håpt og kunne bruka storviltrifla mi.
Eg får heller prøva og komma meg litt lengre frå bebyggelsen.
can

Inläggav Kronhjorten » 08 jul 2019, 07:12

Jag skjuter gärna en kråka med 6,5an om jag råkar få läge, men att ägna sig åt renodlad kråkjakt med studsare känns inte lockande.
Ser heller ingen fördel med 222 eller liknande framför 6,5.

Hagel eller rimfire skulle jag säga. Här i Norge är det ju fritt fram med dämpare också, perfekt på åteln.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Saltsyra, de kan man inte dricka, de e ju livsfarligt!
Användarvisningsbild
Kronhjorten

Återgå till Fågeljakt