Moderatorer: taxen, Fritz Kraut
Dr Dängroth skrev:Tack kusbom!
Jag jagar på den sidan av Valbo. Vi har sett spår som vi misstänker är gris vid ett par tillfällen, men ännu ingen säker obs. Jag tänker tjära ett par träd och hålla koll på som ett första steg. Dom borde ju komma till oss också kan man tycka, lite spännande är det att följa utvecklingen.
fugazi skrev:Mkt intressant...
Det skit som fallit ner från Tjernobyl lagras ju ofta i svamp, som äts av vissa vilt....
Men är det så mkt kvar egentligen?
Kan verkligen rökning påverka halten?
Det är ju ändå "halveringstiden" som är relevant... eller?
Rottweilexpress skrev:Kul! Må de dubblas i tusental
ringen skrev:Har du fått nå kultingar på bild då? Kusbom
gunneroskar skrev:Tjena! Är ny medlem på forumet men följt denna tråd ett tag. Jag bor i Torsåker strax söder om Hofors och har det segt med grisarna. Har lite kontakter neröver i landet där jag brukar jaga gris (sköt förövrigt en gris där igår natt) killen som jag jagar ihop med där påstod att grisarna under vintern nästan bara äter ekollon. Vi har nästan inge ekollon alls här. Kan de vara anledningen till att den berömda ”explosionen” aldrig kommer?
gunneroskar skrev:Tjena! Är ny medlem på forumet men följt denna tråd ett tag. Jag bor i Torsåker strax söder om Hofors och har det segt med grisarna. Har lite kontakter neröver i landet där jag brukar jaga gris (sköt förövrigt en gris där igår natt) killen som jag jagar ihop med där påstod att grisarna under vintern nästan bara äter ekollon. Vi har nästan inge ekollon alls här. Kan de vara anledningen till att den berömda ”explosionen” aldrig kommer?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster